Mayol va dir ahir que amb aquesta mesura les classes més altes segueixen utilitzant el cotxe, mentre que les mitges i baixes es veuen obligades a abandonar-lo per aquests desplaçaments curts. Per contra, la política s’ha mostrat d’acord amb altres propostes com que els autobusos i els tramvies assoleixin velocitats mitjanes de 16 i 20 quilòmetres per hora, a més d’instal·lar de forma progressiva un major nombre de carrils segregats per al transport públic.
Mayol rebutja fer pagar peatge al vehicle privat
La candidata d’ICV a l’alcaldia de Barcelona, Imma Mayol, creu que encara que la proposta de l’Associació per a la Promició del Transport Públic d’implantar peatges ecològics a aquells vehicles que entrin a la ciutat ajudaria a reduir el trànsit, «no seria una mesura equitativa», ja que afectaria sobretot a aquells conductors que no poguessin pagar-lo.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios